BLOG

Luty 2024
P W Ś C P S N
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   
       
Warunki sprawnej współpracy

Dobra współpraca zaczyna się od skutecznej komunikacji celów strategicznych, co pozwala lepiej je realizować. Ważne, żeby pracownicy niższego szczebla znali szerszy kontekst funkcjonowania organizacji i wiedzieli, jak ich własne zadania przybliżają firmę do realizacji jej strategii. Dzięki temu będą się czuli współodpowiedzialni za przedsiębiorstwo. Aby współpraca w organizacji przebiegała efektywnie musi istnieć i dobrze funkcjonować infrastuktura procesów ułatwiających tę współpracę. Procesy te pwinny być uporządkowane, a podział ról między pracownikami dobrze zorganizowany. Firmy nakierowane na współpracę dbają o wysokie zaangażowanie pracowników w życie firmy i dzięki temu zyskują, gdyż potrafią kształtować w pracownikach chęć aktywnego działania. Dobra jakość współpracy wiąże się z przekonaniem pracowników, że ich organizacja postępuje uczciwie względem nich, że odpowiednio docenia i wynagradza za wkład w osiąganie wyników.

Komentarze
Dodaj nowy komentarz



Biuro projektu:
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, pok. RA50
ul. Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów
tel. 17 866 11 85, fax 17 866 12 22

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
„KAPITALNY MENEDŻER – studia podyplomowe z obszaru zarządzania” są realizowane przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet II „Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących”, Poddziałanie 2.1.1 „Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach”). Udział w projekcie jest w 80% finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.